Jag bara älskar att spendera pengar!

Ja, jag erkänner. Det gör jag verkligen. Tyvärr! När jag är nere och jag får shoppat lite, då är livet lite ljusare igen ;o)

Idag blev det ytterligare en bok till samlingen (Kan ju lägga till här att jag köper pocketböcker.. Billigare!)
* "Förlorad barndom" - Kathleen O´Malley

Köpte även en bok till systra min! Har i och för sig köpt en hel del till henne idag :o) Men det gör jag så gärna! Skönt att komma ut ur lägenheten!

Var också och köpte mat idag, 700 kronor gick det på. Rätt så dyrt, men vi fick en massa fint kött. Gott!! Perfekt till goda stekar i höst med god svampsås till! Mat är lycka! Hade jag fått välja mellan att äta god (gräddsås m.m.m.m.) mat eller att äta godis, då hade jag tagit maten. Lätt som en plätt!

Ska snart byta om till träningsstassen. Dags att svettas igen! Hoppas så att det är uppehåll bara, ska nämligen cykla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback