Jag vill jobba!

Ja, jag vill verkligen vara ute i arbetslivet nu. Det som många "klagar" på att det är jobbigt osv osv. Att plugga är väl inte heller helt fel, det "jobbiga" är att jag varit ledig i stort sett hela sommaren. Då det har varit regnigt och trist hela perioden, har jag fastnat i lägenheten med Atlas. Det tär på en till slut! Så, jag ser fram mot skolan men hade inte tackat nej till ett fast jobb redan nu ;o)

Idag är det lunchdate med Elin som gäller. Vi ska bestämma hur jag ska se ut under hösten. Därefter är det träning 17.30. Känner för att äta lite ost och kex ikväll, ska höra med J om han har några andra planer.

Jag hoppas att det inte fortsätter vara sånt här väder vi har nu. Lite sol hade ju inte skadat!

Kommentarer
Postat av: anna

mmmmmmmm va gott me ost :D

2007-08-24 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback