Fest och valpkurs

I helgen som var, var vi på 25-års fest uppe i Falkenberg. Jag var nykter då vi skulle köra hem senare på natten.

J fick festat till det ordentligt medan jag själv hade skitkul utan sprit. Om jag ska vara helt ärlig, kändes det inte som att jag var nykter. Och dagen efter var jag inte piggare (tror jag) än om jag skulle druckit en massa sprit. Typiskt.. ;o)

Vi var hemma vid 03.00 på natten till söndagen och gick upp vid 08.00 tiden för att åka ner och hämta vår lille Atlas (han sov hos mina föräldrar). Därefter körde vi till bjuv för att gå på valpkursen som skulle vara till klockan 12.00 (vi trodde iofs ännu tidigare,  men men..). På kursen gick det rätt så bra (han är duktig, vi tränade spår och sök) och klockan den tickar.. o tickar... o tickar... (som vanligt) Det jobbiga med detta var faktiskt att klockan blev 14.00 innan vi satt i bilen igen på väg till Helsingborg och närmsta hamburgerrestaurang..

Därefter sov vi, speciellt jag, länge. J var ovanligt pigg dagen efter och jag var trött trött trött :o) Det borde väl varit tvärtom om man tänker efter..

Jag vill iaf tacka V och M för en mycket trevlig fest! Hoppas vi ses snart igen (det gör vi nog ;o))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback