Från sol och värme till moln... och värme

Igår kväll var helt underbar! Jag gick ner till träningen och tränade till halv nio med Elin och Malin. Oj vad bra pass! Snacka om att svettas ;o) Härligt!

Därefter begav vi oss till parkeringen där Atlas och Johan väntade i bilen som skulle ta oss till stranden. Vi åkte givetvis till ett hundbad så lillen också skulle få känna på det. :o)

Vattnet var underbart skönt och det perfekta slutet för en perfekt kväll! :o)

Hur reagerade Atlas när det var badtime? Givetvis hade vi ingen kamera med.. Men oj vad han simmade, det får bli fler turer ner till stranden i år.. Om nu inte algerna dyker upp.. Jag tror han tyckte att det var skitskoj, men en aning jobbigt.. :o) Bra muskelträning!

Därefter släppte vi av Malin hos sig och begav oss hemåt. Atlas fick bli blöt ännu en gång och bli av med all salt och sand. Hör och häpna, jag kunde duscha honom alldeles själv för han tyckte det var supergott! Han protesterade in någonting alls.. Det gillar vi!

Idag är det konstigt väder.. Kvavt, de varnar för åska... Hoppas det redan gått över oss.. Nu ska jag koka potatis och äta kålpudding som J haft med sig från Falkenberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback