Jag blir galen!

Japp, det blir jag! Alla vännerna är på jobbet och jag går hemma med lillen. Längtar till nästa år då man kan bege sig från lägenheten en stund. Vi har börjat vänja honom vid att bara vara i köket fastän vi är hemma och det går framåt. Nästa steg är att vi lämnar lägenheten några minuter.. Han är ju en liten fjönt ;o) Men söt är han! O vi har ju inte bråttom, innan jag börjar skolan bara! (3e sept.)

Jag kan inte gå hemma utan att göra någonting. Jag blir rastlös, men sover därför bort hela dagarna.. Nej, nu ska det bli andra bullar! Jag har fortfarande inte tagit itu med skolgrejerna och det är ju lika bra att göra det nu när jag ändå bara går hemma. Garderoben behöver också en putsning inför hösten.. Främst så man ser vad som behöver inhandlas och vad man har gott om!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback