Morgonlista

Jag vet.. Det är inte morgon nu, men jag hittade denna i en blogg :o)
 

  • Sminkar du dig varje morgon? Nej
  • Tvättar du håret varje morgon? Nja, varannan blir det helst.
  • Rena underkläder varje morgon? Självklart.
  • Äter du frukost varje morgon? Japp, antingen hemma eller på tåget ner till Malmö 
  • Lägger du fram kläder kvällen innan? Ibland
  • Vad är det första du gör på morgonen? Går på toaletten.. O sen ut med hunden 
  • Hur lång tid behöver du på dig? 30 min (ungefär)
  • Surfar du innan du går till jobbet? Nej, sover så länge som möjligt 
  • Är du morgonpigg eller skit-trött? Först skittrött men har jag bara kommit ur sängen så går det som en dans (oftast ;o)
  • Vad har du för sorts väckarklocka? Mobilen.
  • Lyssna på musik på morgonen? Nej, men tv:n brukar stå på.
  • Sover du i pjamas/nattlinne? Nej.
  • Läser tidning på morgonen? Ja, tror det blir mer till hösten när man ska se till så att vovven äter det han ska på morgonen.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback