OjOjOj!!!!

Tjejer tjejer... Inte visste jag att vi var så nära vänner med vår lille jobbige vän alkoholen.. Usch säger jag! Next time blir det desto lugnare! Idag är ju kick offen till vårt nya liv.. Nu kämpar vi tillsammans.

Lär inte hinna träna en enda dag denna veckan tyvärr :o( Johan jobbar o då har jag ju lille Atlas.. Ska dock börja lämna honom ensam nu denna veckan, men det blir ju inte två timmar direkt.. Haha ;o)

FIck ringa och avboka en massagetid som Johan bokat till mig på torsdag.. Vadå otur? Men men, får väl ringa och boka en ny tid snart. Känner för att bli ompysslad..

TÄNK... om man hade haft tillräckligt med pengar för att en gång i månaden få pedikyr, manikyr, ansiktsbehandling, helkroppsmassage.. Mmm, det hade varit skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback