Vad gör man när...

... man är hundledig och samboledig? Jag känner mig riktigt malplacerad just nu faktiskt.. Är ju så van vid att vår lille klimp är här hemma med allt vad det innebär. Nästa vecka ska vi dock börja åka in till stan och titta på folk och kanske köpa en glass eller två. Jag sitter inte inne hela augusti med lillen nämligen.. Utan nu ska vi ut och upptäcka.. Det finns ju mer än skog där ute i världen :o)

Jag har varit på väla med mor och far idag och köpt vin och en skjorta som är tänkta för kvällen. Denna gången ska jag med ut!

Hmm, nu kommer molnen. Kan det vara så att solen redan är på väg bort? En hel sommar utan sol, jag hoppas och tror att augusti blir solens månad..!!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback