Sådär ja...

Då var det första året i Malmö avslutat.. Nåja, nästan iaf. Det som återstår nu är att fixa lite med mina VFT-inlämningar och att skriva en inlämning.. Fixar jag lätt.. *suck* :oP

Men vad har man för tankar efter ett år? För det första, har jag utvecklats enormt mycket detta året. Fått fler kontakter och helt enkelt varit vän med livet. Jag tog mitt körkort i höstas, allting klickade. Sista körbiljetten använde jag till uppvärmningen innan uppkörningen.. Bättre kunde det knappast varit :o)

Jag har lärt mig hur jag funger i grupp, beroende på de andra gruppdeltagarna.. Jag har förstått att jag läser till rätt sak.. Det sista är nästan det viktigaste, att känna att det ger mig något att plugga till lärare. Om ett år, har jag gått mer än hälften av min utbildning. Så inte ska man klaga.. Man ska ju njuta!

Efter denna vecka är det iaf sommarlov som gäller.. Ska väl försöka uppfostra min lille fjomp här hemma också. Ska iaf bli skönt att vara ledig och att kunna läsa dom böcker som jag känner för!

Nu ska jag tillbaka till verkligheten.. Och till böckerna!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: birgitta

Vem e det nu som e fjompen? Bara på skoj. hahaha

2007-06-04 @ 17:31:26
Postat av: Anna

Stolt över dig syster!
Jag känner precis som du,,, du har verkligen hittat rätt. Du för tankar diskussioner kring beteenden och det märks att du är i full gång...livets resa...där du formar din framtida lärarkarriär... hur du vill vara som lärare, dina värderingar, dina egenskaper både positiva och negativa hamnar vid medvetande och du formar...formar och utvecklar dig själv som kvinna, matte, framtida mamma/fru/lärare och en underbar underbar syster...jag önskar dig all lycka och tänk... du är redan en lärare... nu är det bara att utvecklas och forma dig på det sätt du vill framstå och utstråla.
Kram Anna

Postat av: Johan

Ville bara säga att jag är stolt över dig Baby. Du har kämpat hårt detta året. Men du ser att det ger resultat. Jag hoppas att du får en riktigt härlig och avkopplande sommar. Jo vi har ju en liten vilding som håller igång oss. Men vi ska nog snart få pli på honom;). Han är ju iaf söt när han sover :). Puss och Kram

2007-06-07 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback