Sommarlov+sol+valp

Vi lever! Som tur är :o) Vi växer och frodas och börjar så smått bli liite ojämna i kroppen (främst Atlas... ;o)). Men han är ju himla söt ändå.

Jag har nu officiellt sommarlov och jobbar några dagar här och där för att tjäna ihop en del pengar.. Det gillar vi!

Annars är det väldigt trist med regnet just nu, men vår käre fyrbenting trivs nog då han inte klarade av värmen särskilt bra hemma i vår lägenhet... Den blir rejält varm! Synd!

Imorgon åker jag, J + mina föräldrar till Göteborg där vi senare ska gå på en Mamma Mia föreställning.. Därefter ska vi sova på ett väldigt fint hotell.. Hmm, har tyvärr glömt vad det heter, visar bild senare. Behöver jag säga att jag ser fram emot det? :o)

Atlas ska vara hemma och ta det lugnt med farmor och farfar. J är faktiskt och hämtar sin mor på stationen i denna stund. Ska bli gott att äta lite mat och dricka vin och bara... Ja, NJUTA av helgen och det som komma ska :o)

Trevlig helg mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Nitro och Leo

Tjena!
Matte hälsar att det var ett mycket bra tips. Det enda problemet är att hon av princip inte handlar på dylika ställen. Hon gillar det inte när det är så mycket hysteriska tanter som ska handla, men dom vet inte riktigt vad.
Men hon får skicka bud med ngn nästa gång det blir resa det.
/bror & pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback