Med sårig nos...

...är det med glädje som jag låter er veta att PBL-arbetet nu är inlämnat och att min sista VFT-dag var idag.

Men lite vemod känner jag, har trivts enormt bra i den klass jag har varit! Ska dit på skolavslutningen och för att visa vår lille guldklimp.

Imorn är det pararbete som gäller och vad mer kan man säga än att det kommer kännas skönt när klockan är 16.00 imorn och det är färdigt. Då är det nämnligen bara hem som gäller för att fixa de sista grejorna innan vår lilleman kommer hem till oss!

Såg precis på Saras kök på SVT, gillar matprogram, men vem är förtjust i hennes sidekick? Barnsligare människa får man leta efter, men visst är det tur att vi alla är olika?!


Egentligen borde det finnas ett botemedel mot såriga näsor, jag förstår verkligen att barnen gråter när man torkar deras näsa för 20:e gången samma dag. Hädanefter kommer jag att tänka på det! Tro mig

Missa inte Ghost whisperer klockan 21.00 på tv4.
Fantastisk underhållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback