Tjenixen!

Nu ligger jag på mitt täcke framför tvn och snusar.. Får ju inte sova uppe hos hussematte så det var bäst för dom att dom fixade något mjukt till mig.. Annars så.... Annars så.... Hmmm, hade jag slickat ihjäl dom...

Idag har matte varit iväg några timmar så jag och Husse har fått sköta hemmet. Det gör vi bra! Mest har vi väl legat och slappat om jag ska vara helt ärlig, ska få besök ikväll av mormor, morfar och moster så det gäller att sova så man är lagom utvilad och laddad till deras ankomst!

EN sak MÅSTE jag säga! Hrm... De har KLIPPT mina naglar :o( och då blev jag faktiskt rätt så irriterad, försökte pipa så att grannarna skulle flyga in och rädda mig men det hjälpte inte, så jag fick ta till de naglar som inte var klippta och kämpa.. Jag kämpade verkligen som en GNU... Men de lyckades ändå.. Hmmmh

Och när husse hade varit och handlat(när matte hade kommit hem) så hade han goooooda grejor i påsarna. Påsarna ja... Hahahahaha de var himla kul att leka med, de prasslar så härligt! Överst låg en nygrillad kyckling... Men det blev inget för mig.. INGET ALLS... Precis som att inte jag vill ha något som luktar så smarrigt? Tänk om!!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback