Idag är det verkligen höst!


Och när det är höst, då är man oftast trött. När Atlas är trött visar han det så här. Han älskar att ligga på rygg och sova/bli kliad.






Vi har precis kommit in från en underbar höstpromenad! Det blåser rejält och regnar.. Då är det som bäst! Det var så skönt och mysigt på nåt vis! Har varit borta mycket i veckan så har inte kunnat gå någon ordentlig promenad med honom (J har skött det istället). Skönt att få komma ut!

Mötte dessutom grannarna som undrade vad jag gjorde ute och påpekade vad mycket bättre och skönare det är på sommaren. Men idag känns det bra, jag känner mig pigg. Har utfört en del hemmavid. Ska iväg och träna vid fem-tiden och därefter hem till mor o far o äta tacos.. Bättre start på helgen får man leta efter!

Jag önskar er en skön fredagskväll och helg och hoppas att ni finner ro i det oroliga men underbara vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback