Allting har släppt...

Tror att jag har spännt mig mer inför tentan än vad jag själv trott. Idag, dagen efter.. Då vaknar jag givetvis med halsont. Har redan tagit preparat ;o) så det inte bryter ut. Hemska tanke! Hur som helst ska jag testa träna imorn ändå. Förkylningen ska inte vinna!

Atlas har lyft på benet idag. Stor kille! På söndag ska vi iväg till Båstad och träffa ett 20-tal andra hundar. Ska bli mycket spännande! Han växer och frodas! Ska lägga in bilder från dagens lek i hägnet i Pålsjö skog. Men det gör jag senare eller imorn.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej
Tycker också att vi gott kan låta vovvarna busa rundor. :) Kan väl se nästa helg? Hela denna helgen är uppbokad...*suck* Så Atlas lyfte på benet?... äh, det har inte Challe riktigt fattat ännu, tror jag. ;)
Nästa lördag 14?
Ha det gott så länge.
Lotta

Postat av: Maria

Han har bara lyft en gång, tror knappt han fattade vad som hände :o) Jag ska kolla upp datum!

2007-09-28 @ 18:54:17
URL: http://kerstinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback