Rödvin en tisdag!

Ja, varför inte egentligen? Vi har ingen bil hemma längre då Pärlan är såld och ett glas kan ju knappast skada?

Idag har jag varit nere på stadsbiblioteket och läst. Det är alltså den svåraste bok jag någonsin läst. Okända ord och formuleringar och så mycket text  på endast 39 sidor. Jag vet, ni tycker att det låter lite.. Nu kommer jag från ett sommarlov där jag endast läst skönlitterära böcker (lättlästa) till en bok som.. Ja, varje mening måste jag läsa koncentrerat. Det jobbiga är också att jag översiktsläser mycket, inspekterar inte varje ord, men i denna tunna bok, ja, då måste jag läsa allt.

Den är väldigt bra när man kommer in i den! Det ska jag inte säga någonting om, men att 39 sidor skulle ta så lång tid, är för mig ett mysterium :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback