En lugn helg!

Japp, denna helgen har verkligen varit synonymt med vila! Skulle egentligen åkt till bibblan igår, men hoppade det! Tog en långpromenad med Atlas o mor o far istället. Kvällen spenderades hos dom, då också med syster och hennes B! Mycket mys!

Idag har jag städat o J har legat i sängen nästan hela dagen.. Han som ALDRIG brukar vara sjuk.. Det skrämmer mig lite :oP Tid för förändring nu! Bort med sjukdomarna och fram för mer välmående! :o)

Mor o jag har varit på ett köpcentra idag. En hel del nya kläder fick följa med hem. Konstigt att man mår så mycket bättre efter en sån eftermiddag ;o) Tack för allt min kära mor! Och ett stort tack till far som tog hand om lillkillen när vi var iväg och shoppade!

Nu förbereder jag mig för Singing Bee! Ha en fantastisk kväll och tänk positivt på morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback