Greys Anatomy!

Ikväll är det återigen dags för alla intrigerna med Grey o McDreamy mfl. Härligt härligt!

Dagen har varit bra, har kollat ut plats till videokameran. Tror verkligen att det blir kanon! Tycker att det är rätt så skönt att vi är ute i relativt god tid. Det kan ju behövas ett antal filmtillfällen för att finna någon bra situation!

Älsklingarna hämtade mig idag och vi åkte ner till stranden och promenerade. Att bo vid havet.. Vilken dröm :o)

Nu ska jag skriva tänkte jag, hoppas ni alla haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag skall nog bara titta påm Top Model!

Postat av: Maria

Har faktiskt aldrig följt en enda säsong av det. Är det något att se tro?

2008-02-14 @ 20:12:54
URL: http://kerstinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback