Betydelsen av rakade ben och...

målade tånaglar är otrolig egentligen. Trodde jag aldrig! Efter träningen har jag så mycket energi och har fixat ögonbryn, ansikte (peeling+kräm m.m.), ben och tånaglar (RÖDA). Ska dessutom använda mig av bodylotion. Inte varje dag det görs tyvärr, men oj vad skönt att ha tid och ORK att skämma bort sin kropp! Det gör att man orkar mer (inbillar jag mig ;o))

Ikväll är det dags att göra vid mat till imorn. Då ska jag ner till Malmö för mentorsträff, efter det väntar ännu mer lyx. Klippning och färgning av hår. Åh vad jag längtar! :o)

Ha en fantastisk kväll och tro på dig själv och det du gör!

Kommentarer
Postat av: Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/

Hej!

Mycket motiverande o trevligt inlägg hos oss! Jag skall mer än gärna fortsätta att reflektera över dagis/förskolan och fortsätt gärna ge din syn på saker, jättekul att få feedback så!

Postat av: Johanna

Hej Maria! Såg ett inlägg hos Prinsessansdagbok från dig där du talade om en bok du läst =) Jag är precis färdig med min utbildning, lärare mot yngre åldrar, och jag blev så nyfiken på vad det var för bok du menade. =) Har ingen blogg eller så så om du har lust att delge mig titeln kan du väl skriva ut det här i kommentarfältet så kan jag gå in och kika lite då och då =) Ha det toppen!

2008-01-24 @ 13:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback