Lyxen idag...

...är att håret är nyfixat. Oj vad skönt! Nu ska det bara tvättas ett par gånger och stylas lite så är det precis som jag vill ha det (får jag hoppas ;o)). Är supernöjd nu i alla fall och hoppas att det fortsätter så! Mörkt och rätt så kort!

Mentorsdagen idag var mycket givande! Vi diskuterade om mobbning och förebyggande åtgärder som kan göras från förskolan och upp i skolan. Känns positivt och är laddad inför praktiken som kommer nu de nästkommande tre veckorna. Då ska jag vara med 1-3 åringar på en alldeles nyöppnad avdelning. Jag får alltså vara med alldeles från början med inskolningar och hela baletten. Spännande!

Ikväll är det handbolls-EM Sverige-Tyskland klockan 19.15 på tv4. Heja fram våra grabbar!

Kommentarer
Postat av: eva

lyxigt :D

Postat av: Sara

Vad roligt att du är nöjd :)

2008-01-24 @ 18:40:21
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Maria

Eva och Sara: Ja, det är lyxigt att få känna sig nöjd med sig själv! Härlig känsla!

2008-01-25 @ 14:37:13
URL: http://kerstinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback