Nytt år, ny månad, nya drömmar!

Detta året har gått otroligt fort. Vi fick tillökning i maj i form av en fyrbent gul liten sak. Busig till tusen men oj vilken härlig kille!

Hösten som jag trodde skulle vara den segaste i mitt liv, blev det också. Samtidigt gick den så fort! Vi har hunnit med att umgås med våra kära familjer och vänner och även att ta till vara på den tid vi varit ensamma och kunnat ta det lugnt.

Nu är det nya tag som gäller! Jag ska på nytt praktikställe, nya kursen startar den 21 januari, träningen ska igång igen efter julledigheten (har dessutom passat på att åka på en två veckors förkylning, tur jag är ledig!), maten ska tillbaka till där den var innan (sötsaker/godis endast en dag/veckan), Dolly Parton konsert är inbokad, likaså Lars Winnerbäck som turnéstartar i Helsingborg, Atlas ska få nytt foder så han växer till sig lite, utställningar blir det kanske någon också, födelsedagsfester är inbokade och Stockholmsresa kanske blir av. Vi spar dessutom till en Londonresa i april-maj. Det ska bli härligt!

Som ni märker är året fullt med möjligheter och underbara träffar och händelser med/för våra vänner (två ska ha barn i april och juni).

Jag önskar att ni alla har en positiv syn på året som följer. Tänk på möjligheten istället för hinder!

Gott Nytt År  2008!

Kommentarer
Postat av: Lix matte

Vi får väl se om vi ses i Åseda då? :)
Skulle vara kul att få se er lillkille (Lix är ju inte särdeles stor han heller... *ler*) Fast vid det laget (4 maj har jag för mig) så lär de väl växt till sig båda två?
Hoppas allt är jättebra med er!

Postat av: Maria

Ja, Åseda tänkte vi faktiskt satsa på. Ska bli mycket roligt att se Atlas kullsyskon irl!

Jag tror (hoppas) också att de vuxit till sig tills det är dags. Vi har precis börjat byta foder till ett med mer energi till Atlas. Hoppas att han gillar det och att det hjälper!

Ha det bra!

2008-01-08 @ 19:25:43
URL: http://kerstinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback