Atlas!

Lillkillen lämnades hos mor och far vid tre-tiden idag och ska vara där till ett imorn eftermiddag. Nu är jag verkligen glad för att vi gjorde så här. Jag ska på praktik imorn och behöver gå upp tidigt tidigt. Far är sjukskriven så han fixar killen. SKÖNT!

Men jag saknar ju honom. Känns  så konstigt att gå omkring här hemma utan att höra tassande på golvet för att han ska kolla läget :o) Nyfiken som han är! Dessutom är det ju snö, hade vart härligt att gå ut och kasta lite snö på honom ;o)

Vädret ska ju dock hålla i sig, så jag hinner nog i påsk :o)

Ikväll tänkte jag se på film på trean. Nog en sliskig romantisk komedi (om jag läst rätt i tv-tablån), men vad tusan.. Det behövs ju också ibland ;o)


Ha en supermysig kväll! Nu är det Cesar som gäller på tv4+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback