Jaha, snacka om oväntat!

Hela denna terminen har jag känt att praktiken inte riktigt gått min väg. Visst har jag trivts bra på ställena o så, men det har varit något som inte riktigt stämde. Har trots detta fullföljt hela praktiken och ska nu ha de två sista fältdagarna i nästa vecka.

Nu till saken, var på den sista mentorsträffen idag och redovisade en uppgift och fick därefter betyg.. Betyget som jag fick? Hmm, jo jag fick VG. För mig är detta helt obegripligt och jag förstår det verkligen inte. Kanske har det betytt någonting att jag verkligen suttit ner och försökt hela terminen trots allt.. Helt otroligt! Jag är hur som helst döglad och ska ner till mor och far alldeles strax och äta grillat. Kan det bli bättre? ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback